بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» معرفی کتاب: دختر مهتاب

معرفی کتاب: دختر مهتاب

معرفی کتاب دختر مهتاب نوشته سولین تن

سبک کتاب : عاشقانه، رمان، فانتزی

از زبان اول شخص


کتاب دختر ماه یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین کتاب های فانتزی در سراسر دنیا است و در این مدت کم چنان سر و صدا کرده که کمتر کسی است اسم آن را نشنیده باشد. این کتاب به تازگی به زبان فارسی ترجمه شده و در اختیار خواننده های عزیز قرار گرفته است. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به فیلم های آسیای شرقی علاقه دارند، این کتاب جذاب را از دست ندهید.


معرفی کتاب:

سال ها قبل در سرزمین افلاک، الهه ماه اکسیر جاودانگی را می دزدد و می نوشد. امپراطور افلاک متوجه این داستان می شود و الهه ماه را برای همیشه به ماه تبعید میکند. هیچکس خبر نداشته که الهه ماه باردار است و با خوردن اکسیر، نه تنها خودش بلکه دخترش را هم جاودانه و نامیرا کرده است. 

او بارها به دخترش هشدار می دهد که به نورها نزدیک نشود و جادوی خودش را مخفی نگه دارد، اما دخترش (شینگ ین) کوتاهی میکند و ملکه افلاک متوجه حضور شخص غریبه ای در ماه می شود. حالا شینگ ین مجبور است تنهایی از ماه برود و مخفی شود. او قبل از رفتن به مادرش قول می دهد که او را از ماه ببرد و نجاتش دهد.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

شینگ ین در این راه مجبور می شود در مقابل قدرتمندترین قدرت های نامیرا قرار بگیرد و...


بخشی از متن کتاب:

بعضی زخم ها ریشه در درون ما دارن. اونا بخشی از وجودمون هستن و ما رو شکل میدن.


فانیان توجهم را به خود جلب می کردند، چرا که مادرم با علاقه خاصی به جهان آنان می نگریست. داستان هایشان در مورد عشق، قدرت، بقا و نجات برای من جذاب بود، هر چند با وجود زندگی محدود شده ام درک اندکی از این چیزها داشتم. هر کتابی که در این زمینه به دستم میرسید میخواندم.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده